Részleg-, osztály- és vállalatvezetőknek azért hasznos a Heureka, mert:

  • újfajta szemlélettel, technikával mutatja be a vállalatra ható tényezőket;
  • segít megmutatni az ’EGÉSZET’ és az azt befolyásoló RÉSZLETEKET: azt, hogy mik az igazán releváns sikertényezők, az eredményesség ismérvei
  • az alkalmazottakkal (esetleg beosztottakkal) történő közös vállalatirányítási szimuláció során pontosabb képet kapnak, hogy ki miben szorul fejlesztésre a személyes-szintű és a szervezet számára is optimális működéshez.

Vezetőként…

  • értékelni fogja, hogy a vállalatvezetési szimuláció nagy mértékben megkönnyíti a vezetést, mert előtérbe helyezi a vállalkozói szemléletet, üzleti mentalitást,
  • beosztottai nem csak a saját területükön fognak rendelkezni magas szakmai kompetenciával, hanem képesek lesznek továbblépni és vezetői, vállalkozói szempontok szerint gondolkodni
  • beosztottai kellően motiváltak lesznek, hogy munkájukat felelősen, önállóan, precízen és határidőre elvégezzék.

HR vezető/munkatársaknak azért hasznos a Heureka, mert:

  • a tudás-kvalifikációk fejlesztéséhez kiváló alapot, szemléletet ad
  • rámutat, hogy milyen fontos a folyamatos képzés és munkatársak fejlesztése – ha jól képzettek a munkatársak, akkor jól teljesítenek!
  • megismerheti, hogy mivel lehet a munkatársakat motiválni és a jókat megtartani

…hogy csak akkor lesznek sikeresek, ha folyamatosan és a vállalati céloknak megfelelően fejlesztik a munkatársakat.

Értékesítő, marketinges kollégáknak azért hasznos a Heureka, mert:

  • A vállalatirányítási szimuláció kihangsúlyozza azt a szemléletet, hogy mit kell tenniük ahhoz, hogy vevőt szerezzünk, megrendeléseket kapjunk és meg is tartsuk az ügyfelet.

A Heureka vállalatirányítási szimuláció az egész vállalat értékteremtő tevékenységét optimalizálja a résztvevők aktív bevonásával.

Alkalmazottaknak azért hasznos a Heureka, mert:

  • saját részlegüket ’kinőve’, a vállalat tulajdonosaiként vesznek részt a szemináriumon, vállalkozói szemléletet sajátítanak el. Ezt a szemléletet a való életben is hasznosítják csapatuk és a vállalat ambiciózus tagjaként.
  • a vállalat más részlegeinek munkája és felelőssége, amit sokszor a mindennapi munka során nem igazán ismernek fel, világossá válik, és a Heuréka ’aha-élmény’ itt sem marad el: a kollégák nagyobb bizalommal lesznek egymás iránt, miközben egymás szakterületeit is jobban tisztelik majd, mert tudják, hogy ki-mit tesz a vállalat eredményességéért napi szinten és hogyan tudják munkájukkal egymást segíteni.
  • száraz elmélet helyett tapasztalati úton könnyen megértik a résztvevők, hogy mi az, ami jó és mi az, amin fejleszteni/változtatni kell az üzleti siker érdekében.